Olvasok egy könyvet. Szerintem minden új könyv olvasása közben vagy utána felmerül egy csomó kérdés.

Még csak a harmadik fejezetnél tartok (a 17-ből), és máris felmerült egy új kérdés bennem. Azt nem is gondoltam volna, hogy ilyen hamar megkapom a választ.

Mindig mondom, hogy nyitott szemmel és füllel kell járni és megkapjuk a választ a kérdéseinkre!

A fenti példa egy kicsit konkrétabban:

A "Gyógyítás Tündérekkel" c. könyvet kezdtem el olvasni, és nagyon megfogott az egész történet, pedig még csak az elején tartok. A lényeg, hogy a Tündérek a természet, a virágok "karbantartói", ápolói. Így felmerült bennem a kérdés, hogy vajon a szobanövényeink gondozásában is segédkeznek?

Van egy korallvirágom, amit november végén kaptam a névnapomra és most újra virágzik, és nagyon sok új bimbó is van rajta! - eddig az összes korallvirág elpusztult nálunk! Érdekes, hogy a szobánk ablakába sosem tettem még virágot (kivéve most), mert annyi cserepes virágot kaptam névnapomra, hogy máshol már nem volt hely.

Van egy másik meglepő növényem is! Egy fokföldi ibolya, amit szeptemberben vettem egy kiállításon, és azóta folyamatosan virágzik! Eddig szintén az összes ibolyám kinyúlt néhány hét alatt (ezt kivéve).

És akkor a fenti kérdésemre a választ az egyik közösségi oldalon kaptam meg Edina (www.tundertanoda.hu/) jóvoltából, aki megosztott egy gondolatot az üzenőfalán:

"Érezzük, amit Ti éreztek, érezzük ha szeretitek növényeiteket. Arra kérünk Titeket, viseljétek jól a szobanövényeitek gondját, könnyítsétek meg dolgunkat. Hálásan fogjuk életeteket segíteni, és szeretünk Titeket."

És hogy mennyire nincsenek véletlenek: már majdnem kikapcsoltam a gépet, mikor eszembe jutott, hogy felmenjek az említett közösségi oldalra. És láss csodát: ott volt a válaszom!!! :)

 

A véletlenekről és a kérdéseinkre kapott válaszokról már írtam, olvasd el azt is itt!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ezocsalad.blog.hu/api/trackback/id/tr722609714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása