Kaptam egy díjat, amit Edina ajándékozott nekem. Ő a Tündér Tanoda Tanárnénije.

Sokszor megfordulok az oldalán, szeretem az írásait, mivel mindig tanulok belőle valamit. Tőle kaptam a legkedvesebb biztatást, hogy folytassam, amit elkezdtem! :)

 

Most pedig szeretném tovább adni 7 kedves blogírónak!

  • Elsősorban említeném Henit, aki egy olyan oldalt hozott létre, ami minden elsőgyermekes anyukának a segítségére van: mikellababanak.hu/

Érdemes azoknak is körül nézni az oldalon, akiknek már nagyobb gyermekük van, mert még ők is találnak maguknak hasznos információt.

  • A következő www.kisvallalkozzokosan.hu/blog amit ajánlani tudok azoknak, akik szeretnének fontos dolgokat megtudni egy kisvállalkozás működtetéséhez elengedhetetlen információkról.
  • Rendszerint jópofa, kreatív és környezetbarát alkotásokat ismerhetek meg a Kreatív Szakkör oldalán, amit azért is szeretek, mert két éves kislányommal is létre tudjuk hozni ezek többségét, a pontos leírásoknak köszönhetően.
  • Varrni ugyan nem tudok (nincs is varrógépem), de Anyukám nagyon ügyes és bármit megcsinál. Az ötleteket Textilországból lehet meríteni!
  • Számomra kedves növény az aloe vera. Elég sok szúnyogcsípést össze szoktam "szedni" nyáron, és ez az egyetlen ami enyhíti a viszketésem és néhány nap alatt elmúlasztja őket. Vikicának köszönhetően még többet is megtudhatok erről a növényről.
  • Ha nem jut semmi eszedbe, hogy milyen ajándékot kellene adni egy kedves ismerősödnek, vagy családtagodnak, akkor az AjándékTündér segít neked!
  • És végül, de nem utolsó sorban: nekem szerencsére nincs, de sajnos a családban előfordul az allergia. Gondolom ezzel sokan vannak így. :( Nekik segítség, ha vezetnek egy allergia naplót, és megismernek különböző lehetőségeket, amivel enyhíthetnek a tüneteken.

 

És akkor a díjjal járó kötelezettség, hogy elárulok magamról 7 dolgot:

  1. Még mindig nem nőttem fel rendesen, pedig már anyuka vagyok.
  2. Egy kicsit daginak tartom magam.
  3. Nem festem a körmöm.
  4. Nagyon szeretek utazni az országban (bár ezt egy kicsit most visszafogtam Zsófi miatt).
  5. A fővárosban születtem, mégis jobban szeretem a vidéket.
  6. Mindig göndör hajat szerettem volna, úgy látszik ezt most úgy kapom meg, hogy Zsófi kislányom haja kunkorodik. :)
  7. Nagyon szeretek olvasni, és mindig találok valami új könyvet, ami érdekel. (ezt Anyukámtól "örökölhettem")

:)

A bejegyzés trackback címe:

https://ezocsalad.blog.hu/api/trackback/id/tr252472567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Heni a BeBuról · http://bebu.hu/ 2010.11.28. 19:18:40

Kedves Kata!
Nagyon köszönöm a díjat!
Üdv,
Heni

B. Balaskó Mária · http://bbmkeramia.hu 2010.12.02. 09:30:38

Kedves Kata!
Én is meglepődtem :)
Köszönöm szépen a díjat!
Üdv: Marika

kazsuvizso 2010.12.02. 14:36:23

Kedves Marika!
Nagyon szívesen!
:)
Kata
süti beállítások módosítása